Testo Durch Den Ermel Gât Daz Loch

Testo Durch Den Ermel Gât Daz Loch

?Fröut iuch, junge und alte! der meie mit gewalte den winder hât verdrungen, die bluomen sint entsprungen. wie schön diu nahtegal ûf dem rîse ir süeze wîse singet, wünneclîchen schal! Walt nu schöne loubet. mîn muoter niht geloubet, der joch mit einem seile", so sprach ein maget geile, ?mir bunde einen fuoz, mit den kinden zuo der linden ûf den anger ich doch muoz." Daz gehörte ir muoter: ?jâ swinge ich dir daz fuoter mit stecken umbe den rugge, vil kleine grasemugge. wâ wilt dû hüpfen hin ab dem neste? sitze und beste mir den ermel wider in!" ?Muoter, mit dem stecken sol man die runzen recken den alten als eim sumber.. noch hiuwer sît ir tumber, dan ir von sprunge vart. ir sît töt vil kleiner nöt, ist iu der ermel abe gezart." Uf spranc sî vil snelle. ?der tievel ûz dir belle! ich wil mich dîn verzîhen; dû wilt vil übel gedîhen." "muoter ich lebe iedoch, swie iu troume; bî dem soume durch den ermel gât daz loch."
Testi Ougenweide