Testo Des Geht Vorbei

Testo Des Geht Vorbei

Des geht vorbei was die Zeit macht du denkst an ihn und du fühlst dich schwach. Des geht vorbei was dich manchmal quält weil er dir so fehlt. Des geht vorbei was mei Herz verbrennt des geht vorbei was man Leben nennt denn mit der Zeit geht der größte Schmerz irgendwie vorbei. I kenn des Gefühl i weiß wie des is wenn man stirbt. Du bist ohne Ziel weil er dich verließ doch i spür es wird in deinem Leben noch viele and're geben. Du wirst noch oft dein Herz verlier'n. Des geht vorbei daß du nach ihm suchst und jede Nacht seinen Namen rufst. Des geht vorbei wie 'n schlimmer Traum du mußt nur dran glaub'n. Des geht vorbei du wirst wieder froh des geht vorbei des bleibt net immer so und mit der Zeit wirst du's übersteh'n tut's auch heut' noch weh. Du hast ihn verlor'n und meinst immerzu er kommt heim. Du machst dir was vor und alles wirst du ihm verzeih'n. Hör auf di zu belügen laß di net unterkrieg'n
Testi Nicki