Testo Stau Auf Der Tangenten

Testo Stau Auf Der Tangenten

manchmal denkt er no an sie es muaß jetzt fünf jahr her sei woa a haßa sommertag der himmel war ganz blass vor lauter hitz es war oben auf'n laaerberg beim kreisverkehr, wos geht auf die tangenten und es war wie üblich a stau sei fenster war weit offen und auf amoi steht sie da mit an schüd am rucksack, d'rauf is g'standen: linz und er hat si denkt nimmst'as a stückl mit weu er hat miassn nach st. pölten sie is eig'stiegn, sie war jung es war'n semesterferien hat dazöhd, daß da studiert ihre achselhöhlen war'n ned ausrasiert um die 19 har er g'schätzt so ungefähr im söbn alter wie sei tochter und auf amoi hat er so a sehnsucht kriagt und die sehnsucht hat si' g'färbt mit traurigkeit über all die jahre der verlor'nen zeit wiara z'ruckg'fahrn is nach wien im auto no ihr g'ruchn is eam eing'falln, daß ihr jean übern linken knia an klanan riß g'habt hat und daham sei frau hat g'fragt: "wos war?" und er hat g'sagt: "a stau auf der tangenten" und auf amoi hat er so a sehnsucht kriagt und die sehnsucht hat si' g'färbt mit traurigkeit über all die jahre der verlor'nen zeit manchmal denkt er no an sie es muaß jetzt fünf jahr her sei ...
Testi Georg Danzer