Testo I Ruaf Die Zeitansage An

Testo I Ruaf Die Zeitansage An

i ruaf die zeitansage an mir fallt ka andre nummer ei die ma in wien jetzt wähln kann weu dort is grad erst halbadrei die luft is dumpf in dem hotel die deckn fallt ma auf'n kopf und die sekunden sickern schnell wia aus an unsichtbaren tropf die stadt da draußen is ma ma fremd i kenn kan mau, i kenn ka frau i kenn kan hund, i kenn ka sau i ruaf die zeitansage an da hör i wenigstens a stimm' in ana mir vertrauten sprach' ich könnt' an freund anruafn, ja aber dort schlafen's alle no der tätert sagn: bist du gelähmt waßt du wia spät's jetzt bei uns is? und i tät sagn: es tuat ma lad aber mir geht's unhamlich mies und er tät sagn: was is passiert? und i miaßt sagn: eigentlich nix und weu ma des ned manchen kann ruaf i die zeitansage an i hab des g'füh, daß i dastickt i renn im zimmer umanand mei apathie is wia a wand i waß, i könntert aussegeh des wetter draußn is sehr scheh die häuser glänzen in der sonn der himmel is so hoch und blau i ruaf die zeitansage an i ruaf die zeitansage an i ruaf die zeitansage an ...
Testi Georg Danzer