Testo Under Der Linden

Testo Under Der Linden

'Under der linden an der heide,dâ unser zweier bette was,dâ muget ir vinden schône beidegebrochen bluomen unde gras.Vor dem walde in einem tal, tandaradei,schône sanc diu nahtegal.'Unter der Linde, auf der Wiese (am Wald),dort wo das Bett von uns zweien war,da könnt ihr sehen, liebevoll gebrochen,Blumen und Gras.Vor dem Wald in einem Tal, tandaradei, sang schön die Nachtigall.Ich kam gegangen zuo der ouwe:dô was mîn friedel komen ê.Dâ ward ich empfangen, hêre frouwe,daz ich bin saelic iemer mê.Kuster mich? wol tûsentstunt: tandaradei,seht wie rôt mir ist der munt.Ich kam gegangen zu der Wiese:Mein Geliebter war schon vor mir da.Und so begrüßte er mich - Heilige Jungfrau! - daß ich darüber für immer glücklich bin. Ob er mich küßte? Sicherlich tausendmal: tandaradei, seht, wie rot mein Mund ist.Dô het er gemachet alsô rîchevon bluomen eine bettestat.Des wirt noch gelachet inneclîche,kumt iemen an daz selbe pfat.Bî den rôsen er wol mac, tandaradei,merken wâ mirz houbet lac.Er hatte aus Blumen ein herrliches Bett (für uns) hergerichtet. Darüber wird sich jeder von Herzen freuen, der dort vorübergeht. An den Rosen kann er noch gut, tandaradei, erkennen, wo mein Kopf gelegen ist.Daz er bî mir laege, wessez iemen(nu enwelle got!), sô schamt ich mich.Wes er mit mir pflaege, niemer niemenbevinde daz, wan er und ich.Und ein kleinez vogellîn: tandaradei,daz mac wol getriuwe sîn.Daß er mit mir schlief, wüßte das jemand (nein, bei Gott!), dann schämte ich mich. Was er mit mir tat, niemand jemals soll das wissen außer ihm und mir - und jenem kleinen Vogel: tandaradei, der wird sicherlich verschwiegen sein.
Testi Dulamans Vröudenton