Testo Fiats Die Oide Nieda

Testo Fiats Die Oide Nieda

Rammpampampampaaaamaaam rammpampampampam ...... ja es is echt a wahnsinn, so viele oide fraun rennan umadum, und es werden imemr mehr. Die Männer liegen eh scho in da Kisten wegen einem Herzinfarkt. !! wissts eh !! Aber wer soll die Pensionen in Zukunft bezahlen ? Ich hab da a Idee, immer wenn ich mit dem Auto fahre, und sehe so ein altes mutterl geht über die straße dann geb ich gaß! Denn mein Motto des is ! Chorus: Fiats die ode nieda fiats die oide zamm, wö ma eh scho so vü oide weiber hom. Jede rote Ampel de wird ignoriert und die oide schpchtl wird von uns blamiert und is die oide hinich dann loch ma des is klor, denn wir hom ka erfurcht vor schneeweise hor ! Chorus Rammpampampam rammpampampam .... jetzt werdens vielleicht sagen: Da leidet ja meine Motorhaube drunter! Aber keine Angst. im einschlägigen Fachhandel gibts jetzt eigene Stoßbügel und Blutentfernungsmittel. Und außerdem zahlt die BVA Prämien für jedes niedergeführtes mutterl. Also wenns jetzt Zaus gehts und steigts in eichere ´´chesn´´ dann denkts an meine Worte ! Chorus Rampampampampampam... Aber ich hab schwierigkeiten wirklich! Jedes mal wenn ich a Mutterl niederführ, kummt ana mit an grünen Kappl, Schnurbart und mitn bledn gsicht und sagt: Mein lieber Herr es ist nicht erlaubt oide Weiber niederzuführen zahlen sie 200 Schilling ! hob i gsogt geh scheiß grüner wurschtl, hau die über die häuser, denn mei Motto is! Chorus 2: Jeder Kivara und jeder Gandarm is bei mir im Orsch daham und des ane is ma gwiss da der orsch ned ausgewischt is ! Chorus 2 ja wirklich immer hab ich schwierig keiten mit den trotteln! Jedes moi wenn i auf da Gassen scheiß, und a dampfende Kackwurscht zwische 2 autos leg, kummt ana und sogt: Das ist nicht erlaubt das ist eine verwalltungsübertretung zahlen sie 300 Schilling ! Jetzt hob i erm afoch auf die schuach gschissn der hot vielleicht deppat gschaut der Trottel! Chorus 2 mal 2
Testi Die Hinichen