Testo Ich Ben Dä Jung Us Bergheim

Testo Ich Ben Dä Jung Us Bergheim

Ich ben dä Jung us Bergheim (Du Looser, Du Looser!) und da ich stolz drop bin Ich ben dä Jung us Bergheim (Du Looser, Du Looser! mit Kennzeichen BM Ich ben dä Jung us Bergheim (Du Looser, Du Looser!) bin immer voll jot drop Ich ben dä Jung us Bergheim (Du Looser, Du Looser! Ich han se all jebütz Ich ben dä Jung us Bergheim (Du Looser, Du Looser! Ich han se all jebütz Tarzan, Elvis und King Kong sin gegen mich ne Dreß un die Klitschko-Brüder, Jung die kriegen von mir Rest Schumi und auch Supermann steck ich in dr Täsch un ne Liter Asbach suff ich uss der Fläsch! Refrain In Mallorca an dem Strand nohmedaachs um vier Schwazze, rude, blonde Schüß Die Weiber, die stonn op mir! Minge Körper ist perfekt Haare wie ne Bär un wat ich sonst noch trage ist auch janz schön schwer Refrain
Testi Die 3 colonias